PROFI AUTO części samochodowe
uapl
ProfiAuto
  • Sklepy i hurtownie
    motoryzacyjne
  • Warsztaty
    samochodowe
  • Promocje
  • Dla serwisów ▼
    • Twój pakiet korzyści
    • Dołącz do sieci
    • O ProfiAuto Serwis
    • Oprogramowanie PAS24
    • Katalog ProfiAuto
  • O ProfiAuto ▼
    • Moto-Forum
    • Aktualności
    • Porady
    • Wirtualny warsztat
    • Media
    • Kontakt
  1. ProfiAuto»
  2. Co nowego?»
  3. ProfiAuto współpracuje z Microsoft

ProfiAuto współpracuje z Microsoft

Innowacyjna aplikacja, zmieniająca sposób obsługi klientów w warsztatach samochodowych to efekt współpracy marki ProfiAuto z firmą Microsoft. Cel przedsięwzięcia? Do 2020 roku wycofać telefony stacjonarne z sieci ProfiAuto Serwis, zrzeszającej ponad 1000 niezależnych serwisów.

26 września w siedzibie Microsoft w Warszawie odbyła się konferencja „Warsztat w chmurze”, której głównym tematem była prezentacja aplikacji ProfiAuto. Nowatorskie oprogramowanie daje klientom możliwość umówienia się na wizytę w warsztacie za pomocą kilku kliknięć na smartfonie. Za pomocą telefonu użytkownik może również śledzić cały proces naprawy, a także posiadać w jednym miejscu zarchiwizowaną całą historię napraw, czyli de facto książkę serwisową.

– To całkowicie nowy sposób komunikacji klienta z serwisem samochodowym. Nie musimy już szukać opinii o serwisie na różnych portalach oraz zamartwiać się, czy uda nam się dogadać z mechanikiem. Umawiamy się z warsztatem w ciągu kilku chwil, nie odrywając się od codziennych zajęć – mówi Michał Tochowicz, dyrektor ds. rozwoju i strategii ProfiAuto.

ProfiAuto zadbało o digitalizację całego procesu obsługi klienta. Po pozostawieniu pojazdu w serwisie kierowca jest informowany o przebiegu naprawy, ma stałą kontrolę nad kosztorysem; może także wybrać dogodny termin odbioru. Po zakończeniu zlecenia otrzymuje również możliwość dokonania oceny warsztatu, która widoczna jest dla pozostałych klientów. Dzięki skanerowi AZTEC (kodu umieszczanego w dowodach rejestracyjnych) kierowcy mają możliwość przesłania warsztatowi pełnych danych samochodu, co również znacząco skraca m.in. czas potrzebny na skompletowanie odpowiedniego zestawu części.

System obsługi serwisowej ProfiAuto oparty jest o chmurę obliczeniową Microsoft Azure, która zapewnia jego niezawodność i skalowalność.

– System proponowany przez ProfiAuto to doskonały przykład tego, jak efektywnie wykorzystać technologię Microsoft Azure oraz dostarczyć kompleksowe rozwiązanie na wielu platformach klienckich – mówi Maciej Sobianek z firmy Microsoft.

W niedalekiej przyszłości w aplikacji pojawi się również opcja elektronicznej płatności za świadczone usługi, a także możliwość uzyskania gwarancji ProfiAuto, która w przypadku ewentualnych problemów „na drodze” zapewni kierowcy możliwość bezkosztowej naprawy pojazdu w dowolnej placówce ProfiAuto Serwis.

Zapraszamy do obejrzenia relacji wideo:

https://www.youtube.com/watch?v=rLjaZEXqEyA

ProfiAuto współpracuje z Microsoft
ProfiAuto współpracuje z Microsoft
ProfiAuto współpracuje z Microsoft
ProfiAuto współpracuje z Microsoft
ProfiAuto współpracuje z Microsoft
ProfiAuto współpracuje z Microsoft
ProfiAuto współpracuje z Microsoft
ProfiAuto współpracuje z Microsoft

« powrót do listy
  • Co nowego?
  • Promocje
  • Porady
  • Media
  • Kontakt
  • Usługi
  • Wirtualny warsztat

Lokalizacje ProfiAuto

Sklepy i hurtownie Serwisy samochodowe
Poznaj siłę jakości
Poznaj nowy katalog części ProfiAuto Korzyści dla warsztatów Sprawdź oferty pracy Dołącz do sieci Dołącz do sieci ProfiAuto

Zapisz się do newslettera

Nowości ze świata motoryzacji na Twój email.

© 2025 ProfiAuto - Wszelkie prawa zastrzeżone
Polityka prywatności Ustawienia prywatności Logowanie partnera
Silnet Media | tworzenie stron www | Pozycjonowanie w Chorzowie